Деактивиране на профила и свързаните с него лични данни

Приложението за Мобилно банкиране на Texim Bank, предлага широка гама от услуги за физически и юридически лица, които са описани в Ръководство за потребителя.

Ако деактивирате мобилното банкиране на Тексим Банк:

  • Можете да го активирате отново, когато пожелаете
  • Можете да достъпвате интернет банкирането, ако имате такова създадено
  • Нямате достъп до мобилното си банкиране от това устройство
  • Информацията, свързана с профила в мобилното банкиране, се изтрива от клиентските Ви данни

За да деактивирате мобилното банкиране:

Deactivation

1. Влезте в мобилното приложение

2. Изберете Настройки

3. Изберете Деактивация

4. Прочетете Предупреждението

5. Потвърдете, че сте Вие

6. Профилът Ви е успешно деактивиран

Повече информация: