Апрувър

Сигурно и комфортно банкиране с Апрувър

  • Допълнително удобство и защита при изпълнение на банкови преводи!
  • Средство за потвърждение на наредени операции през системата за Интернет банкиране.
  • Осигурява сигурност, контрол, удобство и мобилност при потвърждаването на операции.

Изтегляне и инсталиране

  • Aпрувър на Texim Bank

    • 7 дни в седмицата
    • В офис, навън или у дома
    • Бързо, лесно, сигурно и удобно

    Как се деактивира?

    Информация как се деактивира Апрувър може да намерите тук.

      С Апрувър е лесно да:

      • се потвърждават всички видове банкови преводи, наредени през системите за дистанционно банкиране, които Texim Bank предлага.
      • се следи всеки нареден превод с възможност за потвърждение или отказ от изпълнение.
      • постигне високо ниво на сигурност при потвърждаване на нареждания, което се постига чрез създадения алтернативен канал на потвърждаване без възможност за модифициране на първоначално въведените параметри.
      • се поддържат комбинациите на правата за потвърждаване, които са декларирани от при тяхното обслужване.
      • да бъде използвано на няколко устройства едновременно. За работата на мобилното приложение Апрувър се изисква Интернет свързаност. Ето ги нашите Тарифи и Лихви.

      Как се активира?

      Информация как се активира Апрувър само в няколко стъпки:
      • 1
        Инсталиране
        • Приложението Approver се изтегля от Google Play Store или AppStore и се инсталира в паметта на устройството.
      • 2
        Регистрация на потребител

        След отваряне на приложението има 2 възможности:

        • Ако това е първа регистрация за този потребител, се избира бутон „Нова регистрация“ и се въвежда GSM номер, към който ще се води регистрацията. На въведения GSM номер се получава код, който се въвежда в приложението.
        • Ако потребителят вече има активна регистрация на едно устройство и иска да използва същата регистрация и на друго устройство, тогава избира бутон„Съществуваща регистрация“ и вместо телефонен номер се въвежда AID (Approver ID) номер, който потребителят е получил при първата регистрация. На първото устройство на потребителя пристига съобщение с код, който се въвежда в приложението на новото устройство. В този случай не се изпраща SMS.
      • 3
        Създаване на ПИН код
        • В приложението се зарежда екран, на който потребителят трябва да създаде и потвърди персонална парола (PIN), която се използва при всеки вход и Потвърждение/Отказ на операция в приложението.
      • 4
        Потвърждение
        • Необходимо е потвърждаване на общите условия на приложението чрез избиране на бутон „Потвърдете“. На екран се показва AID. Стойността на AID впоследствие се попълва от служител на банката (фронт офис), или Интернет потребител при подаване на  заявката за регистрация на Approver.
      • 5
        Регистрация на приложение
        • След направената от потребителя инсталация на мобилното приложение „Approver“, следва да се извърши Регистрация на приложението. Регистрацията на приложението за извършване на операции се извършва чрез „Искане за регистрация“, което се подава задължително в офис на Банката.
        • Въвеждането на искането може да се извърши и през системата за Интернет банкиране, но неговото потвърждаване изисква посещението на клиента/потребителя в офис на Банката.